اجاره اقامتگاه بوم گردی دلخوش یزد

(تعداد بازدید: 12036)   یزد ,  یزد ,  یزد  کد اقامتگاه: 2105048 100+ 100+ نفر شب
شروع از  1500000 تومان

اقامتگاه بوم گردی دلخوش در مرکز شهر تاریخی یزد واقع شده است. یزد، عروسی زیبا در دل کویر است که بناهای تاریخی عظیمش روایت‌های طولانی از ذوق و هنر مردمان این دیار دارد. اقامتگاه دلخوش با قدمتی بالغ بر 240 سال در زمینی به مساحت 350 متر و زیر بنای 300 متر مربع بصورت حیاط مرکزی در دو طبقه همکف و زیر زمین بنا شده که با دارا بودن 6 اتاق اقامتی، حداکثر ظرفیت پذیرایی از 16 گردشگر را دارد.

با اقامت در خانه سنتی دلخوش، قدم در دل تاریخ گذاشته و اقامتی پر از آرامش را تجربه خواهید نمود که حیاط با صفا این خانه با حوض نقلی‌اش، جذابیت این خانه را دو چندان می‌نماید. این بومگردی خانه‌ایست قدیمی که تخت‌های چوبی چیده شده در دور حیاط آن، فضای مناسبی را برای دورهمی‌های خانوادگی در شب مهیا نموده تا از تماشای ستارگان در آسمان نورانی شهر سیراب شوید و خاطراتی ماندگار در ذهنتان ثبت نمایید.

به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب این خانه، فاصله اندکی تا بناهای تاریخی این شهر توریستی دارید که از مزایای این اقامتگاه محسوب می‌شود. از جاذبه‌های گردشگری اطراف اقامتگاه نیز می‌توان از مسجد جامع، میدان وقت الساعت، آب انبار شش بادگیره، باغ دولت آباد، خانه لاری‌ها، آتشکده زرتشتیان، موزه آب و بقعه دوازده امام نام برد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو

• تعداد خردسال
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 2 نفر
اتاق 12 متری شامل (1 تخت دبل)، wifi رایگان، یخچال، مبلمان، سیستم گرمایشی شوفاژ، سیستم سرمایشی کولر اسپلیت، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی در اتاق
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 3 نفر
اتاق 19 متری شامل (3 تخت سینگل)، wifi رایگان، یخچال، مبلمان، سیستم گرمایشی شوفاژ، سیستم سرمایشی کولر اسپلیت، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی در اتاق
حداکثر ظرفیت 4 نفر
اتاق 25 متری شامل (1 تخت دبل - 2 تخت سینگل)، wifi رایگان، یخچال، مبلمان، سیستم گرمایشی شوفاژ، سیستم سرمایشی کولر اسپلیت، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی در اتاق
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 5 نفر
اتاق 30 متری شامل (5 تخت سینگل)، wifi رایگان، یخچال، مبلمان، سیستم گرمایشی شوفاژ، سیستم سرمایشی کولر اسپلیت، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی در اتاق
خدمات رزرو شده شما :

فرشاد (رزرو کننده) اتاق 2 تخته با صبحانه - طبقه زیرین در آذر 1402 30 آذر 1402
اقامتگاه بسیار عالی بود و ما خیلی راضی بودیم
پرسنل پاسخگو و بسیار خوش برخوردی داره
برای ما لذت بخش ترین بخشش این بود که تا واسی از شب نشستیم تو حیاط و در شاه نشینش با همسرم فیلم دیدیم و چایی خوردیم، همیشه چایی در حیاط اقامتگاه حاضره
دسترسی به تمامی بافت تاریخی یزد وجود داره و به راحتی و با پای پیاده کل نقاط دیدنی یزد رو میتونید ببینید
تنها مسئله این بود که پارکینگ اختصاصی وجود نداشت و باید ماشین رو سر کوچه پارک میکردیم که اونم به دلیل اینکه اقامتگاه های اون اطراف زیاد بودن، طبیعتا امکان پارک ماشین نزدیک اقامتگاه خودتون کمتره
صبحانه هم عالی و با کیفیت بود
بقیه اقامتگاه های یزد رو ندیدم، ولی از دلخش خیلی خیلی راضی بودیم

فرشاد (رزرو کننده) اتاق 2 تخته با صبحانه - طبقه زیرین در آذر 1402 29 آذر 1402
ما فقط یک شب مهمان دلخش بودیم که از همون یک شب هم بسیار راضی بودیم
پرسنل بسیار پاسخگو و مهمان نوازی داشت و کیفیت صبحانه هم عالی بود
تنها مشکل پارکینگ بود که اونم مربوط به تمام اقامتگاه های بافت تاریخی میشه و باید باهاش کنار اومد
قطعا اگر دوباره به یزد بریم این اقامتگاه رو انتخاب میکنیم

توژک (رزرو کننده) اتاق 2 تخته با صبحانه در اردیبهشت 1402 19 اردیبهشت 1402
سلام . وقت بخیر . ما از کامنت های مثبت بقیه گرفتیم اما چند تا نکته:
حیاط کاملا سرپوشیده بود و مثل بقیه اقامتگاه های سرپوشیده که قسمت‌هایی رو برای جریان هوا باز میذارن،نبود و تهویه نداشت و خیلی خفه بود .

اتاق هم پنجره نداشت برای تهویه حتما باید توی سرما اسپیلت روشن میکردیم.
سشوار و اتو به صورت اشتراکی بین همه اتاقها بود درحالیکه توی سایت برای هر اتاق قید شده بود و اشتراکی ننوشته بود و ما به خاطر یه سشوار یک ساعت معطل شدیم و خودمون با سوال جوا از اتاقهای دیگه پیدا کردیم و اتو رو هم کلا نگرفتیم.

روی بالشت هم مو بود . حالا نمیدونم بعد شستن مونده بود یا شسته نشده بود .
قفل در اتاق هم یه قفل شل و قدیمی بود که ما توی اتاق بودیم دیدیم از مهمون های اتاق دیگه شوخی یا جدی داره باهاش بازی میکنه.
معماری و منظره:2 از 5

مريم (رزرو کننده) اتاق 3 تخته با صبحانه در تیر 1401 14 تیر 1401
خيلي دوسش داشتم از همه نظر فوق العاده امن و خوبه براي سفرهاي مجردي

آقا و خانم خاکی 15 بهمن 1399
ما دو شب رو مهمون این اقامتگاه واقعا دلخوش کننده بودیم!
همه چی عالی و بدون نقص بود
صمیمیت و راحتی بی نظیر
نظافت و پذیرایی عالی بود
موقعیت مکانی اقامتگاه طوریکه که با یه پیاده روی ساده به بیشتر اماکن دیدنی یزد میرسید که این عالیه
یکی از جذابیت های این اقامتگاه بخاطر بودن تو بافت تاریخی و داخل کوچه ، سکوت فوق العاده ای که داره که در کنار راحتی و زیبایی فضا واقعا لذت بخشه
این اقامتگاه رو قطعا پیشنهاد میکنیم

(میزبان اقامتگاه) در پاسخ به آقا و خانم خاکی 17 بهمن 1399
سلام و درود خدمت شما جناب اقای خاکی عزیز و همسر محترمتون . نظر لطفتونه و خیلی ممنونم .خوشحالیم که بهتون خوش گذشته . انشالله در کنار خانواده خوش و خرم و شاد و سلامت باشید و بازم هم تشریف بیارین و بتونیم در خدمت شما باشیم .

مژده نعیمی (رزرو کننده) اقامت در اتاق 4 تخته با صبحانه در بهمن 1399 07 بهمن 1399
سلام. اگه درخصوص رعایت نکشیدن قلیون و گهگاهی سیگار در مورد بعضی از مهمانان به واسطه بسته بودن فضا و محیط جلوگیری میشد و در صبحانه ها هم طی چند روز یکنواخت نبود خیلی بهتر بود... ولی از مهمان نوازی و آرامش محیطدو رعایت ادب و رفتار دوستانه میزبان خیلی رضایت داشته و متشکرم
معماری و منظره:4 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:4 از 5

وضعیت نظافت:4 از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:3 از 5

(میزبان اقامتگاه) در پاسخ به مژده نعیمی 08 بهمن 1399
سلام و درود خدمت شما
ممنون از نظرتون . و تشکر بابت اینکه ما را یاری میکنید که از نظرات شما مسافرین محترم در جهت خدمات بهتر و هرآنچه در شان شما هست اصلاح و استفاده کنیم